Veelgestelde vragen

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Een aantal werkdagen nadat uw bestelling geplaatst werd, neemt één van onze medewerkers contact op met u om samen met u een passende leveringsdatum af te spreken. Het contact verloopt telefonisch of per e-mail.

Op basis van uw antwoord laten wij de goederen uitleveren via een vertrouwde, externe transportfirma of via onze eigen vervoerdienst.

Wij stellen alles in het werk om zo stipt mogelijk uit te leveren op de aangegeven dag en plaats die werd afgesproken. Een exact tijdstip van levering is altijd ter info en niet bindend. De bestelde goederen worden geleverd tot op het voetpad. De goederen worden niet naar binnen gedragen. De klant zorgt er zelf voor dat de goederen zo snel mogelijk op het bouwperceel worden gezet of naar binnen worden gedragen. Overleg indien nodig met de politie wat U waar en hoelang buiten mag laten staan.  

Bij aflevering vragen wij u de goederen goed te controleren en vervolgens voor akkoord af te tekenen op de leveringsbon. Eenmaal de goederen bij de klant of op de aangegeven plaats zijn afgeleverd en voor akkoord is getekend, kan geen enkele klacht van breuk meer worden aanvaard.

Mocht er toch breuk optreden binnen in de kratten of paletten, kan deze altijd perfect gebruikt worden voor opstopwerk.

Welke online betaalmethodes zijn er?

Online bieden we volgende betaalmethoden aan:

  • Bancontact / Bancontact App (België)
  • iDeal (Nederland)
  • Creditcard (Mastercard, VISA, Carte Bancaire, Postepay & American Express)
  • KBC/CBC-Betaalknop
  • Belfius Direct Net

Kan ik mijn bestelling afhalen in het magazijn?

Afhalen bij ons in het magazijn is niet mogelijk.

Eenmaal het bestelproces doorlopen is, kunnen wij (indien gewenst) de bestellingen binnen de 3 werkdagen leveren op de werf of bij u thuis. Om een levering in te plannen neemt onze interne dienst per mail contact met u op. Mocht blijken dat de werf moeilijk toegankelijk is dan nemen wij uiteraard contact met u op om een oplossing te zoeken.